Умови повернення та обміну товару
Менеджери CARMEN працюють завжди задля того, щоб ВИ отримали саме ту запчастину яка необхідна, та в гарантовано справному стані. Проте ніша автозапчастин надзвичайно велика, та іноді складна у точному підборі. Та все ж наше завдання щоб ВИ отримали необхідну вам деталь, незважаючи на перепони які можуть виникнути в процесі підбору. Саме тому у всіх можливих випадках ми стараємося домовитися із нашими постачальниками про можливий варіант повернення товару, або ж його обміну. Звичайно все залежить від групи автозапчастин, оскільки на електричну групу гарантію на повернення та обмін рідко ми можемо отримати. Та як правило на інші групи товарів діє можливість повернення товару в термін 14 календарних днів, з моменту відправки товару клієнтові. За умови що:
- стан товару не змінився від моменту отримання товару
- не має слідів установки, та не пошкоджена упаковка
- товар не відповідає заявленому стану та фото наданим менеджером.
- не вірно підібрана запчастина менеджером.
Повернення не здійснюється за наступних умов:
- якщо замовнику запчастина вже не потрібна, а ми вже її замовили.
- якщо після отримання був змінений стан деталі, та присутні сліди установки.
- при пошкодженні упаковки виробника.
- при протермінуванні 14 днів.
- якщо замовник помилився в підборі, або ж дав неправильний запит.
- якщо як виявилося майстер вже цю деталь відремонтував і її купляти вже не потрібно
- при пошкодженні деталей транспортними компаніями та інші.
Та все ж на випадок коли така ситуація трапляється, ми завжди готові піти на зустріч. Та запропонувати інший товар на обмін, чи повернення коштів. Все залежить від ситуації яка виникла. Іноді доводиться шукати нестандартні виходи із ситуації, на меті яких, щоб замовник завжди залишався задоволеним із відремонтованим авто.
Всі ми люди та різне може трапитися. Та яка б не була ситуація, ми завжди працюємо на те, щоб замовник залишився задоволений і ще раз донас звернувся.